Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Portal serwisowy

Aby jeszcze sprawniej i szybciej obsługiwać swoich klientów, firma Uniscale wprowadziła dwie nowe platformy informatyczne: specjalną aplikację na tablet (dla serwisantów) i skonfigurowany z nią interaktywny portal (dla klientów). Przeniesienie zarządzania usługami na platformę cyfrową skróciło czas reakcji i wykonania napraw oraz zwiększyło kontrolę klientów nad jakością usług serwisowych.      
              

Oto najważniejsze korzyści:

  • Skrócenie do niezbędnego minimum czasu realizacji zlecenia
  • Skrócenie czasu i uproszczenie formalności związanych z obsługą zlecenia i odbiorem usług
  • Proste i dogodne dla klienta – w zależności od rodzaju umowy, serwis rozliczany jest na zasadzie pojedynczej faktury lub faktury zbiorczej płatnej w terminie indywidualnie ustalonym z klientem
  • Klient niemal natychmiast po złożeniu podpisu ma wgląd do szczegółowych informacji dotyczących wykonanej usługi i związanych z nią rozliczeń
  • Gwarancja pełnej transparentności usług serwisowych – klient może np. zawsze sprawdzić, czy czasy reakcji serwisu są takie jak zagwarantowane w umowie
  • Łatwy dostęp do informacji o terminach legalizacji wag